Translate

Isnin, 27 Februari 2012

setiap hari aku sentiasa membayangkan..kat mana aje ake berada aku pasti dilihat..yg pastinya yg sentiasa melihat itu ALLAH...dan ada lagi yg sentiasa melihat dan menunggu arahan dan takdir yg telah ditentukan, mencatat segala amalan yg baik dan yang tidak baik..dan ada yg sentiasa mengintai setiap hari utk menjalankan tugasnya jika sudah sampai masanya utk kembali kepangkuan ILLAHI...
tapi yg buat aku takut..apakah yg bakal aku terima kelak...dan yg amat pasti ialah..JANJI ALLAH ITU PASTI DAN AMAT BENAR...takutnya aku pada azab yg sentiasa menunggu kehadiran...tidakkah anda semua terfikir....lihatlah pada diri kita masingx..mudah benar mencipta ruangx dosa yg padanya ada bahagianx azabnya tersendiri....itulah yg sentiasa bermain dalam fikiran aku setiap hari........

Tiada ulasan: